Hmmmm, lákavé, říká nepoučitelný retail po 6 měsících býka: Základní chyby "malých
Trhy zažily již hezkou řádku měsíců utěšeného růstu – z býka se stal bezmála domácí mazlíček, z makléřských slovníků pomalu mizí vulgarismy a poslední dávky antidepresiv dobírají dokonce i drobní investoři. Ti předvídavější mají na kontě už slušný výnos, obchodníkům pak vyrostl tradiční (byť nikdy nepřiznaný) argument pro zlanaření širokých mas retailu do pozic: Historický růst. Jak uvádí zámořský analytik McSherry z Cuttone & Co., retail má tendenci vstupovat masově na trh v ten nejnevhodnější okamžik, resp. drobný investor má „čich“ na to, nakoupit co nejdráže. „Nákupy retailu jsou cosi jako polibek smrti,“ říká...
Retail chce do pozic - blíží se lokální maximum? A co dělají invetoři špatně? Čtěte na iPOINT: http://ipoint.financninoviny.cz/hmmmm-lakave-rikaji-nepoucitelne-masy-retailu-po-6-mesicich-byka-polibek-smrti-a-zakladni-chyby-tech-malych.html
Poslední zprávy
- Výnosy a zisk za 1Q Warner Bros. Discovery nedosáhly očekávání analytiků
09.05. 14:51 Fio - Negativní výhled Airbnb zastínil výsledky nad očekávání za 1Q
09.05. 10:48 Fio - ČEZ: odhady hospodaření za 1Q 2024
09.05. 09:34 Fio - CTP zveřejnila výsledky za 1Q a potvrdila výhled na rok 2024
09.05. 09:27 Fio - Akciový výhled
09.05. 08:58 Fio